Saturday, January 23, 2016

හිමි පෙම සහ අහිමි පෙම

ජීවිතයට සුවඳ දුන් නුඹේ අහිමි පෙම
ජීවිතය හැඩ කල ඇගේ හිමි පෙම
වහං කරනු බැරි වූ මා නුඹට බැඳි පෙම
හිමි පෙම් යදමින් බැඳී සිරකර
විඳිමි ඇගේ පෙම
විඳවමින් ඔබේ පෙම
අයා දෑස් අනාගතයට
සිටිමි දෙලොවක් අතර තනිවෙලා මම

නිසල රැයට සිහින ගෙනෙනා නුඹේ පෙම
සිහින බිඳිමින් වදන් තෙපලනා ඇගේ පෙම
සිතට නිවනක් නොදෙන මගේ පෙම
සොයයි ආදරයේ වැරදුන අපේ මග
රිදවමින් හඬවමින් මගේ හදවත

අහිමි වුව නුඹේ පෙම මට
හිමි වුව ඇගේ පෙම මට
මගේ හදවත කොනක රැඳුනු නුඹ
ලබයි මගේ පෙම සදාකල් සිත තුල

ප.ලි I:
වයර් වු මගේ වදන් මෙව්වා පෙල
කියවා නුඹේ සිත වයර් වූ කල
නොතැවෙන් මම සේ නුඹ
නුඹයි රැජිණිය මගේ සිත තුල
ඇයයි රැජිණිය මගේ දිවිය තුල

1 ප්‍රතිචාර:

Anonymous said...

අදයි මේ පැත්තේ ආවෙ . ලස්සන පද පෙළක් !

Post a Comment

 

෴මම හිතන හැටි෴ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger